Прес-клуб з питань сталого розвитку
«Похід до супермаркету: особистий вплив на майбутнє планети»
29 листопада 2005 року проводився прес-клуб з питань сталого розвитку «Похід до супермаркету: особистий вплив на майбутнє планети».
Організаторами прес-клубу виступили «Зелене досьє», міжнародноа мережа ANPED та Британська Рада. Головним завданням заходу було привернення уваги преси, що є ланцюгом між громадськістю та інформацією, до проблем сталого розвитку та сталого споживання. На прес-клубі в якості експерта зі сталого споживання виступала Денищик Ольга, координатор проекту «Зелений вибір України» ВЕГО «МАМА-86».
25 листопада у багатьох країнах світу починається різдвяна лихоманка — глобальні закупівлі напередодні свята. І саме цей день рекламісти оголосили 14 років тому... Днем без покупок. Людей закликали під час свят хоча б один день провести без покупок, а витратити час на своїх друзів та близьких. За такими акціями постає багато серйозних філософських питань — світогляд сучасної людини, намагання зберегти життя на планеті. В розвинених країнах (хоча ця лихоманка споживання, вже перекинулася і на нас) ідеологія масового споживання призвела до того, що до найулюбленіших видів дозвілля багатьох людей зараз є відвідування магазинів. І цілому 1,7 млрд. жителів Землі належать зараз належать до «споживацького класу».
Махатма Ганді: «Ресурсів землі достатньо, щоб задовільними потреби кожного з нас, але не жадобу кожного з нас». Нераціональне споживання призводить до вичерпання природних ресурсів, і, як наслідок, до втрати біологічного різноманіття, глобальної зміни клімату, зростання бідності. Як наслідок виникла теорія сталого розвитку яку уряди багатьох країн визнають як єдиний шлях для виживання. Від даної теорії походить і теорія стійкого споживання.
За додатковою інформацією звертайтеся до Денищик Ольги
за телефонами 278-77-49, 278-31-01
та електронною поштою
|