50 полтавчан обговорили питання сталого споживання на «Зеленому пікніку» Друк
Неділя, 29 вересня 2013, 00:00

130929 poltava_green_picnic_t29 вересня 2013, Полтава — У Полтавському міському дендропарку ПМЕГО «МАМА-86-Полтава» та ГО «ВелоПолтава» в рамках Тижня екологічного споживача-2013 та Глобального тижня екологічних дій (Global Green Action Week) провели «Зелений пікнік: екологія в тарілці».

У пікніку взяли участь понад 50 полтавчан. За характером захід був дискусійною платформою з питань сталого споживання, зокрема екологічно відповідального харчування як запоруки здорового та соціально-екологічного способу життя.

Координатор ПМЕГО «МАМА-86-Полтава» Юлія Бережна презентувала формат заходу, а також мету й завдання цьогорічної кампанії Тижня, яка називається «Екологія в тарілці», розповіла про головні аспекти та правила сталого харчування.

Керівник Полтавського клубу органічного землеробства Сергій Пономаренко розповів про важливість органічного сільського господарства як інструмента сталого виробництва продукції та презентував органічну продукцію місцевого виробника «Агроекологія», наголосивши не лише на екологічній важливості вказаної продукції, а й необхідності підтримувати місцеву економіку.

Юрій Репало, керівник ГО «ВелоПолтава», розповів про екологічні веломаршрути Дендропарку та важливість підвищення екологічної свідомості населення, зокрема в питаннях правил відпочинку на природі.

Учасники пікніка також взяли участь у майстер-класах «Мій пряник» та «Екологічна іграшка», проведених членами Спілки майстрів народного мистецтва України.

Наприкінці заходу бажаючі взяли участь пішій екскурсії Дендропарком, а учасники з велосипедами долучилися до велоекскурсії. Екскурсанти ознайомилися з основними пам’ятками природи Дендропарку, його історією та сучасними перспективами розвитку, екологічними аспектами відпочинку.

Див. світлини з заходу на сайті «Новини Полтавщини»:
http://np.pl.ua/2013/09/zelenyj-piknik-u-poltavskomu-dendroparku-zibrav-do-pivsotni-ohochyh/

***

Тижні екологічного споживача в Україні – тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній з актуальних тем сталого споживання – проводяться з 2012 року Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з різними партнерськими організаціями.

Шведське товариство охорони природи вже багато років поспіль кожного жовтня проводить подібні кампанії в своїй країні, завдяки чому вдалося значно підвищити поінформованість населення про переваги дружнього до довкілля способу життя, розвинути законодавчу базу, що заохочує екологічне споживання та забороняє або обмежує пропозицію екологічно шкідливих товарів і послуг, а також сформувати коло екологічно відповідальних виробників та продавців, що зі свого боку сприяють переходу шведського суспільства до більш сталих форм споживання.