Увага! Це архівна версія сайту. Новий сайт ВЕГО «МАМА-86» знаходиться ТУТ
Основні події та досягнення проекту «Екотелефон»Вересень 1996 року — за ініціативи організації «МАМА-86» та організації WEN (Woman Environmental Network, Велика Британія) була заснована Гаряча лінія «Екотелефон» (за фінансової підтримки фонду Charity Know How, а також програми Lien/Tasic та Lottery (Community) Fund). Травень 1997 року — відбулася презентація початку роботи гарячої екологічної лінії «Екотелефон» у м. Києві в святково-піднесеній, творчій атмосфері театралізованого фестивалю на вулицях міста за участі артистів цирку, Театру юного глядача, дитячих творчих колективів юних музик та танцорів. В рамках презентації діяльності організації було:
1996-1998 роки — інформаційна служба «Екотелефон» у Києві є єдиною в Україні. 1999 році — проект розпочав свою діяльність на національному рівні у п’яти містах України, а саме: Одеса, Севастополь, Артемовськ, Татарбунари (Одеська область) та Тернопіль. 2000 рік — мережа міст-учасників розширилась, пілотний проект був започаткований ще у п’яти містах. Травень 2000 року — відбулися святкові презентації у Яремчі, Ніжині, Харкові, Маріуполі, Дніпропетровську з приводу відкриття служби «Екотелефон». Грудень 2000 — лютий 2001 років — у рамках програми «Екотелефон» було проведено Всеукраїнський конкурс дитячої творчості «Довкілля — очима дітей». Найкращі дитячі малюнки були використовувалися для ілюстрації буклету «Обережно: стійкі органічні забруднювачі!», що напрацювали активісти ВЕГО «МАМА-86». Щоліта, у рамках літнього табору-семінару, що організує ВЕГО «МАМА-86», з маленькими та дорослими учасниками, а також представниками територіальних громад працює виїзний «Екотелефон». Обмін досвідомСпівпраці з закордонними колегами. Гарячі лінії допомоги дуже популярні і різнопланові у світі. Представники ВЕГО «МАМА-86», в рамках проекту, неодноразово відвідували Велику Британію (за підтримки активістів організації «UNED-UK»), знайомились з діяльністю екологічних НУО, що мають подібні лінії допомоги, переймали досвід та ділилися власним, відвідували семінари, мали можливість спілкуватися з представниками ЗМІ, співробітниками різних компаній. Проведення тренінгів. Протягом усього періоду роботи проекту «Екотелефон» серед команд гарячих ліній проводились тренінги з метою обміну досвідом, підвищення кваліфікації, вдосконаленню робочих навичок, ознайомлення з просуванням та досягненнями у рамках реалізації проекту. Know-how. У 2000—2001 роках, ознайомившись з діяльністю організації «МАМА-86» та інформаційного проекту «Екотелефон», представники організації Milieukontakt Oost-Europa (Нідерланди) запросили допомоги щодо обміну досвідом в становленні подібного проекту — «Зелений телефон» — на теренах республіки Білорусь. В рамках співпраці було проведено три виїзні навчальні семінари щодо формування й організації команди та запуску гарячої лінії «Зелений телефон» — Білорусь. Для полегшення роботи та забезпечення успішного старту, командам білоруської екологічним лінії допомоги була передана копія інформаційної бази даних ВЕГО «МАМА-86», а також був проведений спеціальний тренінг щодо здобуття навичок роботи з нею. Завдяки об’єднанню зусиль і можливостей багатьох людей та організацій, декількома екологічними гарячими лініями стало більше. Громадяни зможуть отримувати допомогу у різних галузях спрямованих на захист довкілля та екологічного здоров'я, кваліфіковано, коректно, доступною мовою, безкоштовно, що буде сприяти значному підвищенню їх рівня поінформованості, формування екологічної культури в прийнятті рішень та дій, сприяння покращанню якості довкілля, здоров'я, добробуту людей, та скорішому переходу України до сталого розвитку.
|
|
|||||||||