Увага! Це архівна версія сайту. Новий сайт ВЕГО «МАМА-86» знаходиться ТУТ

Мета, цілі та завдання проекту «Екотелефон»  

«Екотелефон» — це інформаційна служба, що забезпечує доступ до достовірної екологічної інформації, надає консультації з питань здорового способу життя та екологічних прав громадян України.

Метою гарячої лінії «Екотелефон» є підвищення рівня поінформованості населення України в галузі охорони навколишнього середовища, формування екологічної культури в прийнятті рішень та дій, сприяння покращанню якості довкілля, здоров’я та добробуту людей задля скорішого переходу України до сталого розвитку.

Задачі:

  • забезпечення доступу широких верств громадськості до достовірної екологічної інформації про стан довкілля та взаємозв’язок між екологічним забрудненням і здоров’ям,
  • надання консультацій потенційним споживачам з питань здорового способу життя;
  • активізація та захист екологічних прав громадян України.

Напрямки діяльності:

  • надання екологічної інформації громадянам телефоном, поштою та через Інтернет;
  • проведення просвітницької роботи (лекцій, семінарів, тренінгів) серед дітей, учнівської та студентської молоді, викладацьких та виробничих колективів;
  • надання консультацій юриста з питань захисту екологічних прав громадян;
  • організація конференцій, семінарів, круглих столів, інформаційних акцій, виставок, конкурсів;
  • формування та постійне оновлення інформаційної бази даних;
  • консультації та робота з численними експертами проекту з різних галузей науки;
  • поширення друкованих матеріалів серед широких верств населення;
  • робота з представниками засобів масової інформації.

Цільова аудиторія: жінки, діти, учнівська та студентська молодь.

З усіх екологічних проблем киян більш всього непокоїть рівень забруднення та якість води, особливо питної. Запитання щодо питань якості водопровідної, артезіанської води та стану відкритих водойм не сходять з перших рядків в рейтингу пріоритетних питань «Екотелефона».

Згідно статистики гарячої лінії «Екотелефон», підлітки та молодь стали більше цікавитись здоровим способом життя.

Нерідко громадяни звертаються з питаннями стосовно якості атмосферного повітря, особливо, коли з різних причин, важко дихається у місті.

Контакти:

Олена Зубко,
координатор проекту «Екотелефон»


Юліанна Циба
помічник координатору проекту «Екотелефон»