Зелена зміна

ВЕГО «МАМА-86» впроваджує проект «Зелена зміна» за фінансової підтримки Шведського товариства охорони природи (SSNC).

Термін впровадження: січень 2013 р. — грудень 2015 р.

Загальна мета проекту – популяризувати стале споживання (екологічно дружній стиль життя) в українському суспільстві.

Проект спрямований на посилення спроможності активістів громадянського суспільства, насамперед мережі ВЕГО «МАМА-86», проводити просвітницьку діяльність у сфері сталого споживання та реалізовувати відповідні проекти, пожвавлення інформаційного обміну ідеями проектів та кращими практиками у цій сфері через онлайнові інтерактивні платформи, проведення загальнонаціональних кампаній з підвищення обізнаності населення, присвячених окремим аспектам сталого споживання.

Проект «Зелена зміна» ВЕГО «МАМА-86» є логічним продовженням і спирається на досвід реалізації попереднього проекту, також підтриманого SSNC – «Екологічне життя людей». Одним з інструментів досягнення мети того проекту було проведення комунікаційної кампанії «Тиждень екологічного споживача».

Діяльність проекту «Зелена зміна» спрямована на кілька цільових груп:

  • активісти громадянського суспільства, діяльність яких пов’язана з популяризацією сталого споживання – насамперед члени й волонтери ВЕГО «МАМА-86», а також члени інших неурядових організацій та громадських рухів;
  • молодь у віці 15–35 років, у тому числі школярі та студенти;
  • окремі споживачі й домогосподарства у громадах, де відбуватимуться тематичні інформаційні кампанії та пілотні проекти, присвячені сталому споживанню;
  • українське суспільство в цілому – через більш широкі інформаційні кампанії та онлайнові засоби інформації;
  • посадовці, відповідальні за вироблення політики на національному й місцевому рівнях;
  • підприємства, які можуть стати сталими споживачами у власному виробничому процесі або запропонувати своїм споживачам вибір дружніх до довкілля товарів.

Досягнення загальної мети проекту відбувається через реалізацію таких конкретних цілей:

  • зміцнення здатності активістів громадянського суспільства, передусім членів ВЕГО «МАМА-86», проводити ефективні інформаційно-просвітницькі кампанії, а також налагоджувати партнерські зв’язки з іншими зацікавленими сторонами;
  • забезпечення належної інформаційної підтримки та обміну інформацією для просування ідей сталого споживання в Україні серед цільових груп проекту;
  • дієве адвокатування змін у політиці, необхідних для забезпечення переходу України до моделі сталого споживання;
  • підвищення обізнаності населення про стале споживання шляхом проведення інформаційно-просвітницьких кампаній («Тиждень екологічного споживача»).

***

Шведське товариство охорони природи започаткувало практику проведення кампаній зі сталого споживання – «Зелених тижнів» – у своїй країні ще в 1990 році, відколи проводить їх щороку на початку жовтня. Тематика проведення «тижнів» змінюється з року в рік.

Перший український «Тиждень екологічного споживача» під гаслом «Українцям – екологічно чисте прання!» ВЕГО «МАМА-86» проводила спільно з іншими громадськими організаціями, підприємствами, школами та небайдужими громадянами у жовтні 2012 року також за підтримки SSNC. Кампанія мала на меті сприяти зменшенню споживання в Україні пральних порошків з високим вмістом фосфатів і ПАР, що становлять загрозу для здоров’я людини і призводять до руйнування екосистем водойм. Акції проводили у 12 містах України, де є осередки ВЕГО «МАМА-86». Заходи включали експертні дискусії, прес-конференції, круглі столи, вуличні й онлайнові акції, бесіди зі споживачами, лекції, еко-уроки в школах, презентації, виступи у ЗМІ та багато іншого.

"Тиждень" 2013 року присвячено питанням сталого харчування.

 

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті
 
Google+