У київській школі 85 провели уроки й ігри з екологічно відповідального харчування, а також урятували дерева й розвісили годівниці |
П'ятниця, 04 жовтня 2013, 00:00 | ||||
27 вересня – 4 жовтня 2013, Київ — Спеціалізована школа № 85 приєдналася до кампанії «Екологія в тарілці» з цілим набором ініціатив, акцій та заходів – навчально-виховних і практичних. Ця діяльність, що відбулася в рамках Глобального тижня екологічних дій (Global Green Action Week) та Тижня екологічного споживача-2013 ВЕГО «МАМА-86», охопила усіх 500 учнів школи, а через них – їхніх батьків. Під час Тижня учні школи зібрали й здали понад 1000 кг макулатури, значну частину якої складала упаковка від продуктів харчування та реклама з харчових супермаркетів. Школа також виступила з ініціативою, підтриманою кількома іншими школами Голосіївського району: на виручені від макулатури гроші придбати дерева й посадити їх у Голосіївському парку, що й було зроблено 3 жовтня. За словами директора школи Тетяни Федунової, завдяки цьому акція мала подвійний ефект: «Одні дерева рятуємо, інші – садимо».
У всіх класах були проведені уроки з екологічно відповідального харчування, підготовлені вчителями школи з використанням інформаційних матеріалів, отриманих від ВЕГО «МАМА-86». Ці матеріали також вкладали в щоденники учнів і таким чином ідеї кампанії поширювали й серед батьків школярів. Поряд з учителями тематичні заняття та ігри у молодших класах проводили старшокласники. Вони ж давали завдання молодшим учасникам екоквесту, проведеного 1 жовтня. Школярі також готували й розміщували на спеціальній дошці екологічні стіннівки, виготовляли та розвішували годівниці для птахів. Протягом тижня у шкільній їдальні пропонували спеціальне, дружнє до природи, меню – місцеве й сезонне. 1 жовтня школу відвідали представники ВЕГО «МАМА-86» і Шведського товариства охорони природи. Див. світлини, зроблені того дня, на сторінці ВЕГО «МАМА-86» у Facebook: *** Тижні екологічного споживача в Україні – тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній з актуальних тем сталого споживання – проводяться з 2012 року Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з різними партнерськими організаціями. Шведське товариство охорони природи вже багато років поспіль кожного жовтня проводить подібні кампанії в своїй країні, завдяки чому вдалося значно підвищити поінформованість населення про переваги дружнього до довкілля способу життя, розвинути законодавчу базу, що заохочує екологічне споживання та забороняє або обмежує пропозицію екологічно шкідливих товарів і послуг, а також сформувати коло екологічно відповідальних виробників та продавців, що зі свого боку сприяють переходу шведського суспільства до більш сталих форм споживання.
|