Врятуй дерево!... і подаруй життя іншому: школярі висадили дерева, придбані на гроші від зданої макулатури |
Четвер, 03 жовтня 2013, 00:00 | |||||
3 жовтня 2013, Київ — У Національному природному парку «Голосіївський» учні кількох шкіл Голосіївського району висадили алею дерев, придбаних на гроші, виручені від макулатури, зібраної та зданої в рамках акції «Врятуй дерево!», Глобального тижня екологічних дій (Global Green Action Week) і кампанії Тижня екологічного споживача-2013 «Екологія в тарілці».
У заході взяли участь учні шкіл 85, 108, 165, 220 і гімназії 59 ім. О. Бойченка. За словами провідного фахівця з рекреації НПП «Голосіївський» Олени Бойко, серед дерев, які висадили навколо озера Спортивного, горобина чорноплідна й звичайна, верба мацудана, калина, алича, вишня.
Усього в рамках акції було зібрано 3 т макулатури, з яких понад 1 т припадає на ініціатора акції «Врятуй дерево!» – спеціалізовану школу № 85. Захід пройшов за підтримки й безпосередньої участі ВЕГО «МАМА-86» і НПП «Голосіївський», а також Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації. Перший заступник голови Голосіївської райдержадміністрації Вадим Іванченко і заступник голови Дмитро Рибченко привітали учасників та особисто посадили дві калини. Директор 85-ї школи Тетяна Федунова розповіла, що збирати макулатуру в школі розпочали в позаминулому році. У цьому році вирішили піти далі: за отримані від зданої макулатури гроші придбати саджанці. Пані Федунова також наголосила, що серед посаджених дерев є й плодові, і це не випадково, оскільки акція проходить під час кампанії «Екологія в тарілці». Див. світлини з заходу на сторінці «МАМА-86» у Facebook: *** Тижні екологічного споживача в Україні – тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній з актуальних тем сталого споживання – проводяться з 2012 року Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з різними партнерськими організаціями. Шведське товариство охорони природи вже багато років поспіль кожного жовтня проводить подібні кампанії в своїй країні, завдяки чому вдалося значно підвищити поінформованість населення про переваги дружнього до довкілля способу життя, розвинути законодавчу базу, що заохочує екологічне споживання та забороняє або обмежує пропозицію екологічно шкідливих товарів і послуг, а також сформувати коло екологічно відповідальних виробників та продавців, що зі свого боку сприяють переходу шведського суспільства до більш сталих форм споживання.
|