ТЕС-2013 на Яремчанщині приділив особливу увагу шкільній молоді |
П'ятниця, 04 жовтня 2013, 00:00 | |||
4 жовтня 2013, Яремче, Івано-Франківська обл. — Особливу увагу кампанії Тижня екологічного споживача-2013 «Екологія в тарілці» в Яремчанському районі було приділено просвітницькій роботі зі шкільною молоддю. Протягом тижня активісти громадської екологічної організації «МАМА-86-Яремче» провели екоуроки в семи навчальних закладах Яремчого, Делятина, Микуличина, Поляниці, Татарова та Яблуниці, в яких взяли участь понад 300 учнів. Усі заходи кампанії, що проходила в рамках Глобального тижня екологічних дій (Global Green Action Week), екологічна організація проводила в тісній співпраці з Карпатським національним природним парком. За словами керівника організації Марти Корчемлюк, кампанія мала на меті пояснити, як звичайні люди можуть просто й у доступний їм спосіб зробити практичний внесок у справу збереження довкілля для нинішнього та майбутнього поколінь. «Фактично – це старт інформаційної роботи, що триває в подальшому вже за участю самих мешканців», – каже пані Корчемлюк. Зміст екоуроків залежав від віку слухачів. Учнів старших класів ознайомили з основними аспектами сталого харчування: визначення поняття екологічно відповідального харчування, «тарілка здорового харчування», «піраміда здорового харчування», основні підходи до вибору пакувальних матеріалів, екомаркування. З учнями молодших класів провели усне інтерактивне опитування з подальшим обговоренням щодо користі та шкоди деяких продуктів для здоров'я та шкоди від пакувальних матеріалів для довкілля. Учителі отримали інформаційні пакети, які зможуть надалі використовувати для позашкільної роботи. Див. світлини з екоуроків на сторінці «МАМА-86» у Facebook: *** Тижні екологічного споживача в Україні – тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній з актуальних тем сталого споживання – проводяться з 2012 року Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з різними партнерськими організаціями. Шведське товариство охорони природи вже багато років поспіль кожного жовтня проводить подібні кампанії в своїй країні, завдяки чому вдалося значно підвищити поінформованість населення про переваги дружнього до довкілля способу життя, розвинути законодавчу базу, що заохочує екологічне споживання та забороняє або обмежує пропозицію екологічно шкідливих товарів і послуг, а також сформувати коло екологічно відповідальних виробників та продавців, що зі свого боку сприяють переходу шведського суспільства до більш сталих форм споживання.
|