«МАМА-86-Запоріжжя» до Міжнародного Дня без пестицидів оголошує Конкурс відео-проектів «Позбавимо Запорізьку область від непридатних пестицидів!» |
Четвер, 03 грудня 2015, 14:47 | |||
Міська екологічна громадська організація «МАМА-86-Запоріжжя» в рамках мережевого проекту ВЕГО «МАМА-86» «Підвищення рівня поінформованості та комунікацій, створення потенціалу для остаточного вирішення проблеми непридатних пестицидів в Україні» за підтримки Шведського агентства міжнародного розвитку і співробітництва (Sida) з метою підвищення рівня суспільної екологічної свідомості щодо проблем, пов’язаних із стійкими органічними забруднювачами, включаючи непридатні пестициди, розпочинає реалізацію Конкурсної програми відео-проектів «Позбавимо Запорізьку область від непридатних пестицидів». 3 грудня населення планети відзначає Міжнародний день без пестицидів (International Day of No Pesticides). Ця важлива екологічна дата присвячена пам’яті жертви однієї з найбільших у світі екологічних катастроф, яка сталася 3 грудня 1984 р. на заводі в Бхопалі (Індія), де вироблялись пестициди, і в результаті якої загинули тисячі та буди поранені сотні тисяч людей. Мета Міжнародного дня без пестицидів полягає у приверненні уваги громадськості та закликах до урядів вжити більш рішучих дій щодо вирішення проблем, які з’являються при використанні пестицидів: підтримувати відмову від використання пестицидів в сільському господарстві, заборонити використання особливо небезпечних пестицидів, вирішити проблеми небезпечних пестицидів і особливо непридатних пестицидів, як віднесено до переліку стійких органічних забруднювачів. Згідно зі статистичними даними най страшніші отруєння при роботі з пестицидами щорічно отримують близько двох мільйонів осіб. Пестициди містять у своєму складі унікальні компоненти, що діють на гормональний фон людини. Звідси — різноманітні ендокринні збої (проблеми зі щитовидною залозою, цукровий діабет, гіперпролактинемія, гормонально-активні утворення наднирників тощо) та різке зниження імунітету людини. Через дію пестицидів можу з’явитися розумові розлади, злоякісні пухлини і навіть проблеми з вагітністю, яка може не наступати тривалий час. У Запорізькій області, як і в багатьох інших регіонах України, склалася загрозлива ситуація з накопиченням та умовами зберігання непридатних до використання та заборонених до застосування пестицидів (НП) та тари від них. За даними інвентаризації НП, проведеною у 2014 р., станом на 01.08.2014 в Запорізькій області зберігається 342 т НП, и вирішення цієї проблеми з цілого ряду причин гальмується. «МАМА-86-Запоріжжя» з метою привернення уваги зацікавлених сторін до проблем пестицидів ініціює проведення Обласного конкурсу відео проектів. Короткі відомості про Конкурс Назва Конкурсу: «Позбавимо Запорізьку область від непридатних пестицидів». Конкурсні роботи: відеоролики. Номінації Конкурсу: перша — Соціальна (некомерційна) реклама*, друга — Пізнавальний (просвітницький) фільм. Учасники Конкурсу: молодь віком від 12 до 35 років (школярі, студенти, члени громадських організацій, волонтери). Строки проведення Конкурсу:
Теми Конкурсу:
Переможці Конкурсу та усі його успішні учасники будуть нагороджені цифровими і паперовими Дипломами/Сертифікатами від МЕГО «МАМА-86-Запоріжжя» та внесені до реєстру активістів екологічного руху Запорізького краю, що дає можливість отримати кар’єрні рекомендації (листи підтримки) за місцем роботи, навчання, при поданні проектних пропозицій. Детальна інформація про Конкурс знаходиться у Положенні про Конкурс. Оргкомітет Обласного конкурсу відео-проектів «Позбавимо Запорізьку область від непридатних пестицидів!», МЕГО «МАМА-86-Запоріжжя» *) 1. У соціальній рекламі повинна бути відсутня явна демонстрація проблем (у тому числі і тієї, для вирішення якої створювалася реклама). Допускаються лише натяки на проблему (наприклад, використання метафор, «дитяча» імітація-обігрування проблемної ситуації). Проблема повинна постати перед глядачем легко переборною. 2. Соціальний ролик повинен ставити перед цільовою аудиторією задачу, що представляє собою рішення означеної проблеми або один з її етапів. 3. Демонстрований в рекламі процес виконання поставленого завдання повинен викликати у глядача тільки позитивні емоції. 4. Глядач повинен побачити особисту вигоду від участі в процесі виконання поставленого завдання. Тобто у свідомості глядача повинен виникнути мотив, що спонукає його постійно та добровільно сприяти досягненню мети, визначеної в соціальній рекламі. 5. Соціальна реклама повинна формувати симбіоз між її метою і цільовою аудиторією. Реклама показує глядачеві, як він може реалізувати свої потреби шляхом виконання поставленого завдання. У свою чергу глядач, виконуючи поставлене завдання, забезпечує вирішення певної соціальної проблеми. 6. Ролик повинен показувати, якою ситуація має бути, а не те, яка вона зараз в реальності (тобто задавати деякий ідеал, орієнтир, моделювати процес його досягнення, показувати алгоритм виконання завдання). Додатки:
|