«Екологія в тарілці» — Тиждень екологічного споживача-2013 звертається до питань екологічно свідомого харчування (анонс кампанії) |
Середа, 18 вересня 2013, 18:58 | |||
З 28 вересня до 4 жовтня 2013 р. за підтримки Шведського товариства охорони природи ВЕГО "МАМА-86" проводить нову кампанію з циклу "Тиждень екологічного споживача". В центрі уваги цьогорічного Тижня – "Екологія в тарілці" – екологічно відповідальне чи стале харчування. Під цим ми розуміємо таку поведінку людини, за якої вона – купуючи й споживаючи харчі – не тільки задовольняє свою потребу в корисній та смачній їжі, але й піклується про те, щоб мінімізувати шкоду довкіллю, щоб майбутні покоління також мали вдосталь корисних і смачних харчів, чистої води, зеленої трави, синього неба. Заходи в рамках кампанії відбуватимуться в Донецьку, Києві, Кіровограді, Ніжині, Новій Каховці, Полтаві, Севастополі, Сумах, Тернополі, Феодосії, Харкові, Хмельницькому та Яремчанському районі. Кампанія проходитиме одночасно з аналогічними заходами в багатьох інших країнах в рамках Глобального тижня екологічних дій (Global Green Action Week). Серед завдань кампанії – підвищити інформованість населення про життєву важливість екологічно відповідального харчування; залучити до діалогу щодо політики з питань сталого харчування представників влади, бізнесу, громадських організацій, освіти, науки, ЗМІ; сприяти широкому та компетентному висвітленню питань сталого харчування в медійному просторі України. "Екологія в тарілці" також має на меті сприяти поширенню ідей сталого харчування через заохочення представників різних секторів суспільства до побудови партнерств для вироблення спільних підходів, координації дій. Проблема, до якої звертається кампанія – глобальна. За даними Програми ООН з навколишнього середовища, під харчове виробництво зайнято 25% придатної для проживання землі на планеті. Ця галузь відповідає за 70% спожитої прісної води, 80% вирубаного лісу та 30% викидів парникових газів у світі. Виробництво продуктів харчування – головна окрема причина втрати біорізноманіття та зміни в землекористуванні. Тваринництво відповідає за 18% ефекту глобального потепління – більше ніж викиди усіх автомобілів, потягів і літаків на Землі. Утім, якою б глобальною не була ця проблема, вирішити її неможливо без підтримки кожної окремої людини. МИ ЗАПРОШУЄМО ВСІХ, ХТО УСВІДОМЛЮЄ ВАЖЛИВІСТЬ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ПОКОЛІНЬ – НАШИХ ДІТЕЙ ТА ОНУКІВ – ПРИЄДНАТИСЯ ДО КАМПАНІЇ ЯК ПАРТНЕРИ, ВОЛОНТЕРИ ЧИ ПРОСТО НЕБАЙДУЖІ ГРОМАДЯНИ. Контактна особа – Олена Скрипко: Більш детальну інформацію про кампанію "Екологія в тарілці" можна знайти на сайті Тижня екологічного споживача. Ласкаво просимо! *** "Тижні екологічного споживача" в Україні – тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній з актуальних тем сталого споживання – проводяться з 2012 року Всеукраїнською екологічною громадською організацією "МАМА-86" за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з різними партнерськими організаціями. Шведське товариство охорони природи вже багато років поспіль кожного жовтня проводить подібні кампанії в своїй країні, завдяки чому вдалося значно підвищити поінформованість населення про переваги дружнього до довкілля способу життя, розвинути законодавчу базу, що заохочує екологічне споживання та забороняє або обмежує пропозицію екологічно шкідливих товарів і послуг, а також сформувати коло екологічно відповідальних виробників та продавців, що зі свого боку сприяють переходу шведського суспільства до більш сталих форм споживання.
|