День варення на арт-пікніку Слави Фролової присвятили екологічно дружньому харчуванню |
Неділя, 29 вересня 2013, 00:00 | |||
29 вересня 2013, Київ — У павільйоні «Арт-пікнік Слави Фролової» в НК Експоцентр України (ВДНГ) відбувся Еко-пікнік «Ваш найсмачніший день варення!» Разом з господарями павільйону для всіх бажаючих його організували й провели ВЕГО «МАМА-86» та клуб «Mystic Masala» у рамках Тижня екологічного споживача «Екологія в тарілці» та Глобального тижня екологічних дій (Global Green Action Week). Організатори пригощали гостей трав'яним чаєм, органічними яблуками, домашнім печивом, варенням, приготовленим безпосередньо під час чаювання. Гості також приносили з собою варення, пригощали один одного, обмінювалися рецептами. Поки дорослі вели розмову про екологічно відповідальне харчування, діти виготовляли з використаних пластикових пляшок годівниці для птахів. У проміжках між дощами годівниці вивішували на деревах поблизу павільйону. Під час заходу представники ВЕГО «МАМА-86» поширювали серед учасників заходу та інших відвідувачів павільйону друковані матеріали, підготовлені до Тижня: «Екологічно відповідальне харчування. Що це?», «Цифри та факти для роздумів» та «Екологічно відповідальне харчування: десять кроків назустріч природі». На думку керівника клубу «Mystic Masala» Дмитра Мазуренка, живе спілкування є надзвичайно важливим для цілей кампанії екологічно відповідального харчування, бо «екологія починається з відкритого діалогу, з того, що ми намагаємося дослухатися один до одного». «Дослухаючись один до одного, ми зможемо реально вирішити ці питання», – сказав він. Див. світлини з заходу на сторінці «МАМА-86» у Facebook: *** Тижні екологічного споживача в Україні – тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній з актуальних тем сталого споживання – проводяться з 2012 року Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з різними партнерськими організаціями. Шведське товариство охорони природи вже багато років поспіль кожного жовтня проводить подібні кампанії в своїй країні, завдяки чому вдалося значно підвищити поінформованість населення про переваги дружнього до довкілля способу життя, розвинути законодавчу базу, що заохочує екологічне споживання та забороняє або обмежує пропозицію екологічно шкідливих товарів і послуг, а також сформувати коло екологічно відповідальних виробників та продавців, що зі свого боку сприяють переходу шведського суспільства до більш сталих форм споживання.
|