«Думай логічно, споживай екологічно!» У київському ліцеї № 227 нагородили переможців конкурсу |
П'ятниця, 11 жовтня 2013, 00:00 | ||||
11 жовтня 2013, Київ — У київському ліцеї № 227 ім. М.М. Громова відбулася церемонія нагородження переможців конкурсів на кращу відео/PowerPoint-презентацію та стіннівку, присвячені темі екологічно відповідального харчування – у рамках Глобального тижня екологічних дій (Global Green Action Week) та кампанії Тижня екологічного споживача-2013 «Екологія в тарілці».
Представники ВЕГО «МАМА-86» – координатор кампанії Олена Скрипко та керівник київського міського осередку Наталія Чижмакова – вручили дипломи й подарунки переможцям конкурсів серед учнів 8–11 класів «Думай логічно, споживай екологічно!» (презентації) та «Меню дієтичного споживання» (стіннівки). На конкурс було подано 18 презентацій та 68 стіннівок. Пані Чижмакова відмічає серйозність, з якою учні поставилися до конкурсів: «У своїх роботах діти не обмежилися лише інформацією, яка містилася в матеріалах, отриманих від ВЕГО «МАМА-86», а самостійно знайшли багато такого, чого в тих матеріалах не було». Паралельно з конкурсами була організована виставка робіт учнів 1–4 класів «Золота осінь» на тему екологічного споживання. Разом у заходах кампанії, що проходили в ліцеї, взяли участь 350 учнів та їхніх учителів. Роботи переможців конкурсу «Думай логічно, споживай екологічно»:
Підсумкова презентація вчителя біології та екології ліцею Софії Лазарчук. Див. світлини з церемонії нагородження на сторінці «МАМА-86» у Facebook: *** Тижні екологічного споживача в Україні – тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній з актуальних тем сталого споживання – проводяться з 2012 року Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з різними партнерськими організаціями. Шведське товариство охорони природи вже багато років поспіль кожного жовтня проводить подібні кампанії в своїй країні, завдяки чому вдалося значно підвищити поінформованість населення про переваги дружнього до довкілля способу життя, розвинути законодавчу базу, що заохочує екологічне споживання та забороняє або обмежує пропозицію екологічно шкідливих товарів і послуг, а також сформувати коло екологічно відповідальних виробників та продавців, що зі свого боку сприяють переходу шведського суспільства до більш сталих форм споживання.
|