Учасники еко-квесту на маршруті від Феофанії до Дідорівки шукали шляхи вирішення екологічних проблем Друк
Субота, 28 вересня 2013, 00:00

130928 holosiyevo_eco-quest_t28 вересня 2013, Київ — Прохолодна погода й можливі опади не відлякали близько 50 молодих людей від участі в еко-квесті, спільно організованому ВЕГО «МАМА-86», Національним природним парком «Голосіївський» та Лісовою опікунською радою FSC Україна. Захід було проведено на підтримку Тижня екологічного споживача «Екологія в тарілці» (ВЕГО «МАМА-86») в рамках Глобального тижня екологічних дій (Global Green Action Week) та міжнародної акції «FSC-п'ятниця-2013».

За словами Андрія Хрутьби, начальника відділу освіти НПП «Голосіївський», безпосередньо змагалися п’ять команд по п’ять осіб, решта ж були уболівальники, а також особи, надто юні для участі в квесті.

Маршрут квесту пролягав у Голосіївському лісі від селища Феофанія до озера Дідорівка. Виконуючи завдання, учасники змагань шукали шляхи вирішення екологічних проблем. Наприклад, на одній зі станцій, потрібно було назвати десять кроків до екологічно відповідального харчування.

Захід завершився еко-пікніком, який також мав природоохоронне спрямування. Після заходу учасники отримали інформаційні матеріали, підготовлені ВЕГО «МАМА-86» до Тижня.

Див. світлини з заходу на сторінках НПП «Голосіївський» та FCS Ukraine у Facebook:
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.644020138964344&type=1
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.712811025400230.1073741835.681172145230785&type=1

***

Тижні екологічного споживача в Україні – тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній з актуальних тем сталого споживання – проводяться з 2012 року Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з різними партнерськими організаціями.

Шведське товариство охорони природи вже багато років поспіль кожного жовтня проводить подібні кампанії в своїй країні, завдяки чому вдалося значно підвищити поінформованість населення про переваги дружнього до довкілля способу життя, розвинути законодавчу базу, що заохочує екологічне споживання та забороняє або обмежує пропозицію екологічно шкідливих товарів і послуг, а також сформувати коло екологічно відповідальних виробників та продавців, що зі свого боку сприяють переходу шведського суспільства до більш сталих форм споживання.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Головна Екологізація Новини Учасники еко-квесту на маршруті від Феофанії до Дідорівки шукали шляхи вирішення екологічних проблем
Google+