В Укргідрометцентрі «МАМА-86» поділилася ідеями сталого харчування з учнями Київської малої академії наук Друк
Середа, 02 жовтня 2013, 00:00

131002 hydrometcenter_minor_academy_sciences_sustainable_food_meeting2 жовтня 2013, Київ — ВЕГО «МАМА86» спільно з Українським гідрометеорологічним центром і Київською малою академією наук організували зустріч-лекцію з учнями академії, на якій представники громадської організації розповіли про екологічні проблеми, пов’язані з виробництвом і споживанням продуктів харчування.

Участь у заході, проведеному в рамках кампанії «Екологія в тарілці» Тижня екологічного споживача-2013 і Глобального тижня екологічних дій (Global Green Action Week), взяли учні й викладачі наукових відділень академії «Екологія та аграрні науки» та «Науки про Землю».

З вітальним словом до учасників звернувся завідувач сектору забезпечення діяльності адміністрації та зв’язків з громадськістю Укргідрометцентру Олександр Дезірон. Він наголосив на необхідності зміни споживчої поведінки заради збереження природних ресурсів Землі.

Координатор проектів програми «Екологізація політики і практики» ВЕГО «МАМА-86» Олена Скрипко ознайомила учасників заходу з діяльністю організації, концепцією кампанії «Екологія в тарілці» та розповіла про ідеї та принципи екологічно відповідального харчування як частини концепції сталого споживання.

Виступ Ганни Цвєткової, координатора напрямку «Питна вода та санітарія» ВЕГО «МАМА-86», був присвячений водному сліду харчів, тобто загальному обсягу прісної води, витраченої на їхнє виробництво. Свою лекцію вона супроводила презентацією «Скільки води ви їсте?», яка доводила, що людина в середньому щодня "з'їдає" близько 3500 літрів води.

Інформаційний менеджер ВЕГО «МАМА-86» Олександр Железняк в інтерактивній формі описав 10 кроків до екологічно дружнього харчування, називаючи кожний окремий крок і пропонуючи учням самостійно обґрунтувати його.

Учасники також отримали пакети матеріалів, розроблених ВЕГО «МАМА-86» для кампанії, та переглянули онлайн анімаційне відео «The Meatrix».

Див. світлини з заходу на сторінці «МАМА-86» у Facebook:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.525051150911146.1073741847.190090101073921&type=3

***

Тижні екологічного споживача в Україні – тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній з актуальних тем сталого споживання – проводяться з 2012 року Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з різними партнерськими організаціями.

Шведське товариство охорони природи вже багато років поспіль кожного жовтня проводить подібні кампанії в своїй країні, завдяки чому вдалося значно підвищити поінформованість населення про переваги дружнього до довкілля способу життя, розвинути законодавчу базу, що заохочує екологічне споживання та забороняє або обмежує пропозицію екологічно шкідливих товарів і послуг, а також сформувати коло екологічно відповідальних виробників та продавців, що зі свого боку сприяють переходу шведського суспільства до більш сталих форм споживання.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Головна Екологізація Новини В Укргідрометцентрі «МАМА-86» поділилася ідеями сталого харчування з учнями Київської малої академії наук
Google+