«МАМА-86-Ніжин» поширювала знання про екологічно відповідальне харчування серед дітей і дорослих Друк
П'ятниця, 04 жовтня 2013, 00:00

131004 nizhyn_sustainable_food_campaign_t1–4 жовтня 2013, Ніжин, Чернігівська обл. — Члени Громадської екологічної організації «МАМА-86-Ніжин» разом з волонтерами розклеїли по місту 200 плакатів з інформацією, пов’язаною з тематикою кампанії цьогорічного Тижня екологічного споживача «Екологія в тарілці». Інформаційні матеріали, як отримані від центрального офісу ВЕГО «МАМА-86», так і розроблені самостійно, також широко використовували під час усіх заходів, що відбулися в рамках кампанії.

Першим таким заходом стало ознайомлення учнів загальноосвітньої школи № 5 зі збереженням лісових ресурсів у Вертіївському лісгоспі. У самій школі також відбулися уроки з відповідального харчування та сталого харчування, було проведено анкетування учнів 8–11 класів щодо рівня їхньої обізнаності в цих питаннях.

З основами відповідального харчування ознайомили й батьків дітей дошкільного навчального закладу у с. Вертіївка. Для них провели майстер-клас з приготування солодощів із сухофруктів.

Завершилася кампанія в Ніжині участю в ярмарку органічних продуктів. Відвідувачам пропонували продегустувати чаї з місцевих трав, солодощі із сухофруктів і горіхів, надавали рецепти чаїв і солодощів.

Див. світлини з кампанії в Ніжині на сторінці «МАМА-86» у Facebook:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.529388940477367.1073741854.190090101073921&type=1

***

Тижні екологічного споживача в Україні – тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній з актуальних тем сталого споживання – проводяться з 2012 року Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з різними партнерськими організаціями.

Шведське товариство охорони природи вже багато років поспіль кожного жовтня проводить подібні кампанії в своїй країні, завдяки чому вдалося значно підвищити поінформованість населення про переваги дружнього до довкілля способу життя, розвинути законодавчу базу, що заохочує екологічне споживання та забороняє або обмежує пропозицію екологічно шкідливих товарів і послуг, а також сформувати коло екологічно відповідальних виробників та продавців, що зі свого боку сприяють переходу шведського суспільства до більш сталих форм споживання.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Головна Екологізація Новини «МАМА-86-Ніжин» поширювала знання про екологічно відповідальне харчування серед дітей і дорослих
Google+