Донори: Шведське товариство охорони природи Термін впровадження: червень — грудень 2009 року Обґрунтування проекту:Українські споживачі стали більш обізнаними стосовно власних прав, якості та безпеки промислових товарів та продуктів харчування. Таким чином, наступний крок — підштовхнути їх дізнатися більше про те, як саме виробничий процес можна зробити екологічно дружнім від початку та до кінця, а також яку роль вони як споживачі відіграють в цьому. Проект «Ринок екотекстилю для сталих споживачів» є дотичним до заходів, запланованих в рамках проекту «Екологічне життя людей», оскільки він зосереджений та спрямований на просування такого компоненту екологічно дружнього способу життя, як екологічно орієнтований попит споживачів на текстиль та одяг. Мета проекту: Просування сталого споживання шляхом формування екологічно орієнтованого попиту українських споживачів на текстиль та моду. Завдання проекту:
Очікувані короткотермінові результати:
Очікувані довгострокові результати:
Цільова аудиторія: жінки, студенти профільних навчальних закладів, школярі. За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до координатора проекту Олени Зубко Документи проекту «Ринок екотекстилю для сталих споживачів»: |
|
Eco-textile market for sustainable consumers